Tag Archive | Random

The Thirst is Real!!

So let me tell y’all….

I’ve experienced my fair share of women testing my patience when it comes to my relationship.

There was one scenario about 3 months ago that I had to hold everything within me to stay mature!

Remember how I told y’a’ll that I am not ratchet? So yeah I had to keep that up for the moment and assess the situation before I became a different person….

Anyways let me rant to you!

My babe and I went to Friday’s as we always do before seeing a movie at the theater across the street from it.

He went to get the movie tickets so I made his order for him.

I told this heffa of a waitress his order and told her THAT IS IT! Of course with my order.

She felt the need to come back when he returned and asked him if he wanted anything else…..

Okay I let that slide… that wasn’t the part that made me wanna snatch her ugly ass wig!

This next thing I am about to tell you is what made me want to go all Love and Hip hop on that ass!  Continue reading

Advertisements

Creative Writing Feature: 3 Word Short Story!

(All I thought as I reread this was WHAT WAS I THINKING!! THAT COULD HAVE FLOWED BETTER!!!) (Also it is a lil creepy that I am 27 posting this story, character is 27…I was having a girl and so is the character! Only positive is I am still with my bae, we broke up a few times but that was prior to baby…..

And now as I reread this story I have lost my little girl, but you guys can read that post.) 

This post was written in my Write Like A Woman class at ISU. It was so hard to write a 3 word sentence! 

 

(Written: 12/1/13) 

           Sex too good. Don’t use protection. Bought First Response. Have to pee. Pee on stick. Oh no Pregnant! Damn I’m stupid. How could I? It’s his fault. He manipulates me. Says sweet things. Oh you’re sexy. Come join me. Bed too cold. I need you. I can’t resist. Under the covers. His hands smooth. Hot, lustful intentions. Damn….not again! Someone is knocking. Ugh read…sign. Do NOT disturb. We are busy. Come back later. I keep screaming. Oh….Guilty pleasures. He screams Becca! What the fuck? I am Stephanie.

Who is she? I push him. He rolls off. I get up. Shit, really Matt? You damn cheater! I’ve had enough. I’m getting dressed. Red dress on. Slips on heels. He smacks me. I kick him. He punches me. Ouch that hurts! Arm turns purple. I bite him. Scratch his throat. Then I run. He trips me. Kneel…shoe…off. I’ve got aim. Hit his head. He is raging. Walks toward me. He’s standing there. I’m crying again. Very mixed emotions. He starts crying. This doesn’t work. I’ve gotta go. The knocking stopped. It was her. It must be. Where’d she go? Purse in hand. He is shouting. Baby don’t go. She means nothing. Same old story. Write a book. I’m so done.

            Walking home alone. Fuming with thoughts. Emotions running wild. Tears falling nonstop. Grown adults fighting. Who does that?  I hate him. I’m freaking 27. Baby on board. I’ll raise him. Or maybe her. Hopefully not both. I’m against abortion. Time heals all. Don’t have time. I’m so confused. What’d I do? Thought we’d last. Guess imma fool. He played me. Really Becca though? She sounds familiar. Ohmygod. Please God no. Don’t tell me. Becca from school. In my class. That conniving bitch. She’s so fake.  He’s all hers. I’m so done. I’m moving on. Dead beat father. Continue reading

My Infatuation for Pups!

Have you ever reached into your jacket pocket only to find a handful of treats? 

Or stayed on the couch a little too long because your pup was asleep on your lap? 

Yeah me neither. 

Well this can be adequately similar to most of you with pups, but for me I don’t carry treats outside and I don’t have a couch in my apartment….

But I LOVE the joy and admiration pups bring to the daily human lifestyle. 

For those of you whom have met Hunter

I now introduce to you…… 

HAILEY ❤ 

Hailey is a Yorkie full breed and was only 3 months when we got her! 

The first picture is when we first picked her up at the pet shop. In the pet shop we spotted her and they took her out and let her run to us. She immediately connected with us and bit our shoes up but she was sooooo cute! I had to have her! My bf got her for me because he’s the best! 🙂 

20170613_152135 Continue reading

The Ignorant World We Live IN! 

How does a movie determine if I’m white or black??

If I curse

Why I dont smoke

Or drink

Get loud

Be ratchet

Act like other black people

Does that make me white? 

mehh.gif

This goes back to when I was in a discussion and because I never watched one of Eddie Murphy’s movies I was questioned….

The movie was Coming to America

A movie created before I was born… 1988!! I’m a 90s baby! 

I was asked, “Are you black?” “Do you curse?” 

I laughed because it was a family member of my bf’s but when I thought about it,

this actually pissed me off!!!

My bf and I had a strong disagreement about it that night.

The type of movie I watch doesn’t have to do with race.

White people watch black movies…does that make them black?

NO.

People always say ignorant things…. especially black people!!!

Continue reading

You Right There! STOP Slackin’ Off!

U ever work with somebody that makes u wanna quit?

I have a few times!!! Let me tell ya

*Disclaimer* As you can see, I am FED UP with my co-workers, this is why I am venting about them in a few separate posts because they are different topics and deserve to stay separated! 

So as seen in my previous post, you know my job title, but let me give you the hours more clearly…

7Am to 3pm

3pm to 11pm

11pm to 7Am

Okay soooo…. 

I have this one co-worker on my 3p-11p shift whom was used to the overnight shift and couldn’t adjust to the busy 3p to 11p shift. Her first week she was not doing her job properly. For example, we are entitled to open client doors as requested each day and she didn’t want to open doors. Each worker usually takes turns doing so, but this breed just didn’t want to do it. 

Continue reading

Aye What’s Good!?

I have NEVER been apart of the ghetto crowd, but I have observed them and I can just smh (shake my head)….

I was raised in a different environment from those of NY kinship…

Fellow readers if you visit NYC, you will understand what I mean….

The cursing, the ignorant thinking, way people talk and walk, etc…

Have I cursed in my lifetime? Sure. 

Is it every sentence or after every word? NO! 

Not my style. 

When I tried cursing heavily in my teenage years, it was to fit in and I had to check myself like SIS noooooo that is not you. 

Immediately stopped cursing. 

It is a NY thing, I’ll say. 

When I went to Iowa, I became better in my vocabulary, learning what to say and when….do you know how many people in Iowa actually thought I was from Iowa?!! I tell you I am different! 

But the slang of NY never left me!! Huuurrddddd? (hehe used 1) 

Okay Sooooooo let me break down some experiences to y’all that’ll show why NY is ghetto and IF you work for the right company, you’ll definitely see the ratchet, ghetto black people all in one room or in that business period. 

ughyoo.gif

Continue reading

No Shade But……Men Really Are Crazy!!!

They say women are the crazy ones but 

Tuh! 

Naaahhhh playa

Men are the real psychos

Idk if it’s great sex or their mental….

Probably both 

Buuuttt these mofos are crazyyy

U hear me bloggers C-R-A-Z-Y!!!!

They don’t know wtf they be saying sometimes. Mostly be bullshit then try to cover it up like it’s not BS. 

Continue reading